torsdag 16 januari 2014

Äntligen igen

Igår hade jag restday (vilodag) och trodde jag skulle bli tokig... nå, löste det genom att vila med sonen efter lunch - resultera i att man sovde till 3 så då var det problemet löst!

Idag var det äntligen workout-dag igen och körde igång med denna;


För att sen äta lunch med min mamma och fortsätta då det latt sig. Gjorde sedan ännu:

  • Bakspark med vikt 30x30x30x30x30/ben
  • BenSidlyft med vikt 15x15x15x15x15/ben
  • Wallsit 1minut (sen gled sockorna iväg)
  • Supermans 30x25x30x20x20
  • Bendipp åt sidorna (turvis) 20x20x20x10 (började ta så sjukt i korsryggen mot golvet så avslutade i förtid)
  • Sumosquats 30x30x30x30x30
Och stretchade sedan valda muskler.

Nu är mina workouts slut, får se om jag förzöker hitta någon ny eller om jag börjar om från början och tar dem på nytt... har inte bestämt mig ännu! Om ni har något förslag på workoutroutine så får ni gärna skriva den i kommentarer..!

Tack på förhand!

Inga kommentarer: