torsdag 24 juli 2014

"For animals there is different aspirin"

Har på "Eläinlääkäri Pol" o hede va de enda jag hörde just, apropå ingenting som skulle ha med något att göra.

Nåja, Viggo vilar dagssömn -blir att väcka honom om en halvtimme igen. Nina har också somnat så jag har passat på och fått överflyttat allt från min telefon till datorn (får man bara hoppas att denhär datorn inte dör plötsligt). Oså har jag börjat läs Kristin Cashore "De utvalda; hemligheternas rike".

Uppdaterade träningsbloggen också just, så varsågod och far och läs om ni har lust... inget riktit intressant där egentligen men, någon gång måste man ju uppdatera.

Ser fram emot lördagen, ser fram emot nästa veckas lördag, ser fram emot därpå följande lördag...
Blir mycket nu på lördagar denhär månaden men är ju hemma både vardagar och helger annars.
Och nu är det snart bara en månad kvar av min mammaledighet! Milda tider vad tiden gått fort! Och min lilla tös börjar bli så stor... står på alla fyra och gungar största delen av tiden nu, men ålar gör hon helt utan problem också så får hålla koll på vad som finns på golvet nuförtiden extra noga. För bara någon dag sen så hittade hon ett litet gem vid bokhyllan som hon studerade noga.
Nästa månad blir det också väldigt många Vasaresor med Viggo, men det är bra allt följs upp. Får se då vad de tycker och tänker denhär gången.

Och nu orkar jag inte skriva nå desto mera.

Inga kommentarer: