onsdag 7 september 2011

Dag 5 - En dålig vana jag önskar jag inte hade

Dag 1 - Ett foto av mig + 10 fakta
Dag 2 - En person jag vill träffa just nu
Dag 3 - Mina drömmar
Dag 4 - Vad skulle jag göra om jag fick 1 miljon
Dag 5 - En dålig vana jag önskar jag inte hade


Dålig vana... vet inte direkt. Jag har tagit bort de dåliga vanorna en efter en. jag biter inte på naglarna längre... Jag låter bli ti låta folk kör över mig eller köra själv över någon... Jag har slutat fa ut på fest så mycket...

Så int vet jag vad jag har för dåliga vanor nu? Inga? Säkert någon... Matias, vet du nån? Nehe, int du heller vet någon. Eller kanske du inte vågar berätta åt mig. Haha.

Så jag måste väl säga att jag inte har någon dålig vana alls. Fast det låter ju inte riktit korrekt det heller...

Annat skoj jag kan berätta? Vi har äntligen fått en ordentlig säng! Jippii! Och första natten var underbar, länge sen man sovt så gott.
Idag skall man till rådgivningen, om en halv timme ungefär. Få se va de blir tal om idag då?

Inga kommentarer: