lördag 24 mars 2012

Nu bestämd jag att det är vår!

(skrivet 22.3 via telefonen)
Idag visade det flera grader på plus så nu bestämde jag att det är vår! Och här är vårens första outfit och sminkning:


Leggings, svarta med rutmönster.
Svart lång topp med omlottsstil.
Svart läderjacka med pinser etc som samlats under flera år.
Svart pärlhalsband med kors.
Halvt hjärta från Malta, delat med älskling.
Svart sammetshalsband med svart sten.

Skriver nutid! Dagen efter hade jag Pizzabuzzningen (mer om det i ett skilt inlägg) och jag tyckte fortfarande att det var vår och att det skulle vara skoj att lite piffa till sig. Så jag hade samma sminkning och nagellack som på första vårdagen men böt kläder.

 Svart sticka-aktig klänning med stort halshål.
Svart/bruna leggings med ^ -mönster.
Örhängen, ringar med silverkors och bollar.
Halsband med en orm.
Regalklocka på höger hand.
Handsmycke i silver med svart sten på vänster hand.
Stor brosch på axeln.

Lila ögonskugga.
Svart kajal och mascara.
(Aldrig använt och kommer aldrig att använda foundation/puder etc.)

Rött nagellack med rött glitterlack ovanpå.
Vår förlovningsring och en bättre bild på handsmycket.

3 kommentarer:

Maria sa...

snyggt handsmycke, var har du köpt det? :)

Ida sa...

Håller me föregående kommentar! :)

Marion sa...

handsmycke e köpt från Fantoy, di har ju maskeradkläder oxå så :)