lördag 10 mars 2012

Solsken!



Nu skiner solen, stormen är försvunnen -men jag är tagen av flunsan nu. Det är min tur nu. Länge lyckades jag smita från den men nu....

Halsen känns svullen, raspig och kittlar. Näsan är hela tiden full med gegga så jag knappt får andats. Bröstkorgen tar sjukt då jag andas... Och forstås, otroligt trött! Lade febermätaren under armen just för att kolla upp det också, håll tummarna att det är normalt (min normala temp brukar ligga runt 36-36,5 beroende på tid på dagen). Det blev 36,8... Vad tycker ni det ska räknas som? Kanske ingen feber alls...

Jag vet vad jag önskar av lördagen med andra ord: varmt väder (så jag kan gå ut liite iallafall), men annars lugn och ro här hemma bara.

Borde försöka hitta nå bilder för veckans utmaningstema; On top of =ovanpå. Hmmmm, ska kolla igenom lite här hemma, ute o bland mina gamla bilder.

Nå, tog från Google ett par bilder som kanske piggar upp någons dag iallafall.

Inga kommentarer: