fredag 2 mars 2012

På sant?

Igår kväll/natt regnade det så snön försvann snabbt. Var just till butiken efter kaffe och mjölk och mätarna visade 2 grader på plus...
Kommer in och sätter mig vid datorn och vad ser jag?? Det börjar snöa!? Hur är det ens möjligt att det börjar snöa när det är plusgrader?

Fredag, helgen börjar nu.. efter några fredagstimmar vill säga. Denna fredag blir lugn tror jag bestämt, inte ens promenad om vädret ska bråka på detta vis! Men det är ju ganska skönt det också egentligen.

Kan ju meddela att jag blivit uttagen till min första kampanj på Buzzador! Dr Oetkers pizzor ska jag testa, buzza om och delge mina vänner/bekanta. Så nu blir det sen att planera hur, vet att en kompis till mig i byn också har blivit uttagen. Kanske man kan ordna gemensam "pizzakväll" så har man mera pizzor o kan bjuda mera folk! Men får se vad hon tycker först om det såklart.

Om jag skulle försöka få denhär veckans utmaning gjord nu snart... Next to va ju konceptet.

Inga kommentarer: