torsdag 11 januari 2018

Byta bloggportal?

Är i tankarna om att byta bloggportal. Främst för att ni läsare tidigare sagt att det är så svårt att kommentera på denna blogg.

Nouw och blogg.se är väl de mest använda bloggarna. Då spanade lite på bloggarna så tyckte jag nouw verkade ha modebloggar främst, medan jag nog sett många andra bloggteman bland blogg.se.

Men när man byter portal, vad ska man tänka på? Bara bytt namn på min blogspot-blogg tidigare.

Jag menar, flyttas allt automatiskt? Och nu menar jag inte inläggen, de vet jag man ska exportera. Utan jag menar adsensekontot, uppdateras adressen på olika blogotek (såsom Sevendays, Bloglovin osv) automatiskt eller måste jag minnas alla ställen jag skrivit in min blogg på och manuellt ändra den överallt?

Och kommer mina gamla inlägg att se helt horribla ut om jag byter portal? Eller håller det stilen någorlunda på de gamla ändå? Skulle jag behöva gå igenom varenda inlägg och redigera? *hemska tanke!*

Så, nu hoppas jag ni kan ta er tid med era bästa tips och kom ihåg listor för byte av portal! 

Tack så mycket i förväg!

Inga kommentarer: