fredag 27 juli 2012

Länge sen...

Jaaa-a, får nog bli bättre på att skriva av mig i bloggen nu om inte det skall bli så här stora svackor!

Kan väl börja med att berätta att lillen haft sitt dop och namnet blev
Viggo Per Tor 
Fint eller hur?

Han var nog så snäll under dopet, inte nå extra gråtas eller så, förutom då pappa väckte honom för gruppfotografering -då protesterade han ganska ordentligt. He blev tagit ganska mycket bilder, och vi ska nudå laga nå tackkort så småningom också.

Annat så har min bror gift sig så vi var först och hjälpte dem ställa i ordning inför det, och sedan fick vi ju vara med förstås.
De var nog ett så vackert brudpar vet ni! Mycket gäster, jag och min syster höll ett gemensamt tal åt vår bror (gick riktigt bra det också) och så var det nå lekar! Oså dansen till sist. 
Jag fick faktiskt upp min älskling på en dans, och min kusins sambo också, fast ingen av dem tycker riktigt om att dansa (om vi säger så). 

En massa mat och sånt lämna efter bröllopet också, så det var riktigt trevligt att få kalasa på det flera dagar efter ännu (och jag äter ännu skinkröra på knäckebröd, det är så otroligt gott!!).

Idag börjar jag renskriva nå texter åt en äldre kvinna, Viggo sitter i babysittern sin så länge (som han fått av sin morbror med fru -måste vänja mig att säga fru o inte flickvän nu). Han tycker nog så om den då han får gympa, sova och titta runt sig åt alla håll!
Jag ammar inte längre alls, det har helt slutat komma nå mjölk för mig så...

Inga kommentarer: