fredag 6 juli 2012

Kvällsgym

Har lagat upp ett till schema med träningar hemma som jag gör en del kvällar men inte så regelbundet.
  • Benlyft 10 x3
  • Situps 3pump 15 x3
  • Fällkniv 15 x3
  • Planka 1minut x1
  • Tippa benen åt sidorna från ryggliggande 20 x3
  • Svinga benet fram, bak och rakt upp vid sidoliggande 20 x3
  • Ligga på rygg och lyfta på baken 30 x3
  • Ligga på sida och lyfta upp höften 15 x3
  • Ligga på rygg och lyfta benen rakt upp mot taket 25 x3
  • "Hitlers hund", på alla fyra strecka på ena benet och ena armen rakt ut 40 x3
Sockerstrejken har inte funkat så bra, men jag har minskat i sockret! Måste minska sakta men säkert då jag mer eller mindre verkar ha blivit kroppsligt beroende av det...

En dag tränade jag inte, varför? Jo därför att jag var så sjuk efter kvällsgym så mina muskler klarade inte alls av det... Men ska nog börja träna ordentligt nu igen för det.

Inga kommentarer: