söndag 2 december 2012

Platt fall

Jag behöver väl egentligen inte säga annat? Jag har knappt tränat alls sedan sommaren, har inte haft någon motivation alls och motivationen lyser fortfarande med sin frånvaro...

Fast jag hatar min kropp och att jag knappt orkar bära Viggo så orkar jag bara inte börja motionera.

Har dock en hundvalp nu så kanske det ska börja lossna i vår då man kan börja fara ut o springa med henne?
Och nu i vinter skulle jag vilja plocka fram skidorna mina som jag inte använt på många år. Kanske jag lyckas med det också? Men då måste jag hitta ett par skidskor och nå valla som inte är alltför noga med vädret (eftersom jag har noll koll på vallning och vill helst bara behöva smörja dit en sort varje dag som jag skidar då).

Och inte känner jag nå stöd någonstans ifrån att börja motionera heller, skulle vara så mycket roligare och lättare om man bara hade någon att göra det med! Jag tycker inte om att träna ensam så... Inte alls, aldrig gjort det!

Inga kommentarer: