måndag 22 april 2013

Tröttheten

Minns jag faktiskt så fel eller var jag inte lika trött under förra graviditeten? Tycker jag skulle behöva sova, sova och sova nu!
Och förra gången började jag må illa om jag åt något, nu måste jag äta för att inte må illa. Så vågen visar kraftigt uppåt istället denhär gången än neråt som sist...

Men jobbigast är absolut tröttheten! Arbeta tre dar i veckan, och orka med son, hund och make då man kommer hem. Han tycker nu att jag kanske borde överväga att sluta men det vill jag inte heller för:

1, vi behöver min lön.
2, jag trivs med arbetskamraterna.
3, jag vill ha något att göra på dagarna.

Nåja, 3 månaderna borde väl snart vara över så då kanske det blir lättare och bättre igen då som sist. Eller det hoppas jag på åtminstone.
Nästa måndag ska jag på ultraljud för att fastställa BF. Blir intressant!

Inga kommentarer: