lördag 2 december 2017

November bloggstatistik

November blev inte alls så bra bloggmånad som jag hade tänkt mig. Verkligheten kom emot med alltför mycket som hände. Men här kommer lite statistik ändå!

Topp 10 inlägg
  1. Utslag och tänder (klick) -då dottern och sonen var till sjukhuset.
  2. Kommunikation om verklighet (klick) -AKK kurs i skolan och lite tankar.
  3. Familjekraftläger @ Norrvalla (klick) -då hela familjen var på läger.
  4. Halloween 2017 (klick) -årets halloweenfest hos oss.
  5. The Babysitter (klick) -skräckkomedi recension.
  6. Dotterns födelsedagsfest (klick) -dottern och jag hade kalas.
  7. Hata/älska maräng (klick) -mitt försök att laga maränger till halloween.
  8. Handla på Wish (klick) -recension av Wish shopping.
  9. Novemberuppdatering! (klick) -en snabb genomgång vad som var på gång.
  10. Big Mouth (klick) -recension av en animerad serie för vuxna.

Sökord denna månad: vart för gammal diskmaskin i vörå -måste ju kolla vart det leder, men det ledde till februari 2012 och alla inlägg då (klick om ni vill kolla vad som var aktuellt då). megaloppis botniahallen -skrev faktiskt en gång om megaloppiset, bara sålt där en gång hittills också, klick om ni vill kolla.

Annat nytt? Som framkommer via statistiken. Tja, två nya sidor som delar länk till mig. ssundeetips.blogspot.com och bing.com verkar dela mig (men hittade mig inte på deras sida då gick in). 16 och 13 träffar via deras länkar så. 

December, kommer vara väldigt full med måsten. Så kan inte lova det blir så aktivt skrivet nu heller. Men jag gör mitt bästa. Småningom ska jag väl få upp farten igen på bloggen också.

Inga kommentarer: