måndag 25 mars 2013

Startat löpträningen

Idag började min kamp för att komma i form till NiceRun i juni och CityRun i maj!

2,5km på 18minuter.
Tog Lose it workout 30minuter före träningen, och det kändes som om det gick mycket lättare än det brukar. Hade med Hart Sport i vattenflaskan men tog bara två klunkar av det ungefär halvvägs. Och nu efter träning blandade jag i 2,5dl vatten 3 skopor creatin och Dietmix (protein/måltidsersättande).

Hoppeligen hålls jag mätt nudå.
Ännu något tag snart skall jag igen försöka ta Zink tablett men... det och Lose it (som är fettförbrännare och energihöjare) är så stora kapslar -och jag har just lärt mig svälja halv Panadol utan problem. Så, får se om det kommer att börja funka. Envis är jag iallafall så vad ska jag inte få det att börja funka.

Inga kommentarer: