torsdag 22 september 2011

Lista stulen...

...av Alexandra. Enjoy


VEM
Vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du senaste sms av? Mamma eller bror
Vem tänker du på nu? Mig själv
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma.
Vems hus var du senast i? Pedersöre kommuns hyreslägenheter
Vem önskar du var med dig nu? Ingen, trevligt o va ensam ibland o
Vem är din favoritsläkting? Har ingen favorit, tycker om de allihopa i min lilla släkt!
VAR
Var är din mobiltelefon? På bordet
Var handlar du mest? Smarket då jag har skort
Var fick du tag på tröjan du har på dig? H&M troligen
Var åkte du senast bil? Hem från Esse.

VAD
Vad åt du senast? Ris med pepparkyckling o smör
Vad drack du senast? Mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? Vita mjukisar
Vad är den närmaste saken som är blå? Dricksglaset
Vad har du på fötterna? Strumpor, svartvitrandiga
Vad är din favorit färg? Svart, röd
Vilken film såg du senast? Polisskolan 4
Vad hör du just nu? Sims Social på Facebook
HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Jodå
Hånglat på en bio? Angår itn dig
Hånglat i skogen? Angår int heller dig
Tyckt att din kusin är het? Har en kusin, en kvinna, jag är förlovad med en man -vad tror du?
Sovit naken? Klart man har, de e skönt!
Kört över hastighetengränsen? Nå, vem ha int?
Målat om ditt rum? Nä.
Dansat framför en spegel? Många gånger
Fått hicka? Vem ha int?
Dumpat någon? Va har du me de ti gör?
Stulit pengar från en kompis? Va fan? Sånt gör man int mot vänner dummer!.

Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Jodå
Varit i slagsmål? NJääää.
Smugit ur ditt hus? Nej
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Har väl alla då de va små ?
Hånglat med en främling? Inget du har att göra med

Älskar eller saknar någon nu? Älskar min fästman, barnet jag har i min mage, min familj, mina vänner. Saknar alla också, men nu har jag lite egen tid då ja får ta de lugnt o bara njuta sj.

Inga kommentarer: