måndag 5 september 2011

Dag 4- Vad jag skulle göra om jag fick en miljon

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig
Dag 2 - En person jag vill träffa just nu
Dag 3 - Mina drömmar
Dag 4 - Vad jag skulle göra om jag fick en miljon


Jaaaaa-a, vad skulle jag göra med så mycket pengar.... Köpa ett hus, en villa, lite skogsmark, ny bil, resa någonstans (beroende på när ja får pengarna isåfall), betala bort nå skulder (både egna åt syskon och andras).


Oså vill man ju tänka sig att man skulle donera bort en del pengar också åt olika välgörenheter.


Men när allt kommer till kritan i dagens värld så är 1 miljon väldigt lite pengar....
Hus - 300 000 (atså bygger nytt)
Villa - 100 000
Bil - 40 000
Lån - 1 000 (uppskattar i stort bara)
=441 000, nästan hälften! Och så ska man ju köpa kläder åt mig, älskade, barnet som är på väg och möbler och så vidare. 1 miljon - vad får man för de ens längre?

Inga kommentarer: