onsdag 6 februari 2013

9 månader

blir min lilla kille idag! Tänk vad tiden springer iväg, känns som om det just var han föddes och snart är det ett år sedan.

Var och mätte/vägde honom idag till rådgivningen.
72cm lång och 7,400gram. En späd lång men ack så stilig gosse! <3

Fått städat lägenheten ganska bra nu också, och ett tvbord ner i lekrummet (får se om det blir att hitta en tv dit snart också). Nu skall jag fara i duschen, sen skall jag börja packa ner vad som behövs för att tillbringa en stund i hemgården och sen ska vi väl fara dit då.

Imorgon på vägen hem skall jag fara på kaffebesök också. Och hade just besök av en gammal god vän, synd bara att hennes dotter fick feber så behövde hämtas från dagis. Men det kommer ju flera tillfällen att träffas!

Nåja, ska sluta skriva nu och göra det jag skrev jag skulle göra istället!

Inga kommentarer: