onsdag 27 februari 2013

Buzzning på gång!

Har blivit utvald att bloggbuzza Valio Onnis färdiga gröt (och välling)! Sitter och väntar med spänning på att få hem presentkortet så jag får fara och se utbudet i lokala matbutiken!

Dock kommer det troligen endast bli grötsorter hos oss eftersom lillen inte tycker om välling längre -i och för sig kan jag ju pröva med välling ikväll ännu för att se om det smakar på nytt efter en stunds uppehåll.

Så, vartefter han får någon ny smak kommer jag att buzza våra erfarenheter om det.

Stay tuned!

(och för er som inte vet vad buzzador är: Jag får erbjudande om att olika företag (tex Valio, Dove) har nya produkter som de skulle vilja ha testpersoner till. Dessa testpersoner skall testa deras varor och ofta (inte alltid dock) dela ut åt bekanta och vänner gratis provexemplar av varan.
Efter en viss tid (kampanjens tid) så skall jag som buzzar logga in och fylla i ett frågeformulär/skriva om hur jag har upplevt varan (negativt och positivt) och om buzzningen (hur många jag delat åt/pratat med om det etc).
Låter det intressant? Gå in på buzzador.com (finns i både Finland och Sverige) och registrera er! Var då vänlig och lägg mig som rekryterare! Här är en direktlänk för att slippa till registreringssidan.
Nämnde jag att det inte kostar något för dig att vara med?)

Inga kommentarer: