lördag 8 augusti 2015

Dagen M

Dagen M för Meillä on unelma är imorgon! Nervöst, spännande, roligt och ivrig!
Kanske det som smittat av sig på dottern då hon vägrar somna nu...

I vilket fall som helst så vi fick det ordnat, vi har en ljudtekniker, vi har utrustning, vi har artister och talare, vi har ordningsvakter och vi har tillståndet i skick. Så vi borde ha allt vi behöver! Det hoppas jag åtminstone...

Är jag rädd något ska gå fel? Nej. Går något fel är det att ta tag i saken just då och försöka fixa det så bra och fort som möjligt.
Är jag rädd för ovälkomna gäster? Kanske lite. Det har kommit sin beskärda del av rasistiska kommentarer på evenemangssidan men hoppas ju att ingen av dem faktiskt är så dum att de skulle komma dit...
Ser jag fram emot det? Ja verkligen! Ska bli härligt att se frukten av ens arbete, bara vara tillsammans med andra likasinnade och ha picknick med barnen till musik.

Har också lovat att skriva en artikel till ÖP efteråt så måste faktiskt lyssna på talen också så jag vet vad som sägs ungefär åtminstone. hehe.

Men jag hoppas jag ser dig på Sandö imorgon klockan 12-17! Säg hej om du känner igen mig!

2 kommentarer:

Maria sa...

Håller tummarna för att allt går perfekt imorn och att såna som int har där att göra har förstånd att hållas bort..! Vill de ändå skämma ut sig så har ni ju som tur ordningsvakter som kan ta hand om dom.. ;)

Marion sa...

Tack tack men det gick nog riktit bra :)