torsdag 25 augusti 2011

Dag 1 -en bild +10 fakta om mig



1. Jag älskar svart och rött
2. Jag är förlovad med en underbar man
3. Jag är hemma från Kalapää, del av Vörå
4. Jag tycker om regnet och åskan och tar gärna promenad eller sitter ute/på balkong då
5. Jag kan inte äta kryddstark mat
6. Jag har väldigt dåligt mörkerseende
7. Jag var livrädd för mopeder och motorcyklar men Matias fick botat mig då han tog med mig på en åktur med sin brors motorcykel
8. Jag älskar barn, men det river i mig då de skriker
9. Jag klarar inte av gräl, jag mår dåligt direkt och börjar gråta av ilska direkt om det är riktat mot mig
10. Jag var en riktig festprisse förr som aldrig sa nej till en chans att fara ut eller dricka några, men som fått nog och helst skulle leva som absolutist i resten av sitt liv med sin man vid sin sida.




Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Mina drömmar.
Dag 4 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 5 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 6 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 7 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 8 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 9 – En bild på ett ställe jag varit på.
Dag 10 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 11 – Någonting jag ångrar.
Dag 12 – Vad jag åt idag.
Dag 13 – Min favoritfilm.
Dag 14 – En låt som får mig att gråta.

Inga kommentarer: