tisdag 30 augusti 2011

Dag 3 -Mina drömmar

Dag 1 - En bild på mig +10 fakta om mig
Dag 2 - En person jag vill träffa just nu
Dag 3 - Mina drömmar
Dag 4 - Vad skulle jag göra om jag fick 1 miljon
Dag 5 - En dålig vana jag önskar jag inte hade
Dag 6 - Bild på mig och min bästa vän
Dag 7 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig
Dag 8 - Någonting jag oroar mig för
Dag 9 - En bild på ett ställe jag varit på
Dag 10 - En bild på mig själv för ett år sen
Dag 11 - Någonting jag ångrar
Dag 12 - Vad jag åt idag
Dag 13 - Min favoritfilm
Dag 14 - En låt som får mig att gråta

Mina drömmar. Som ni ser (som är in och läser nu som då) så väntar jag barn! Så vad drömmer jag om nujust? Jo att graviditeten ska gå bra, förlossningen ska gå bra och att jag ska bli en bra mamma. Jag drömde om utbildningen i Åbo och allt möjligt resas men vet ni vad?

Jag är hellre gravid nu. Jag har hellre barn. Då jag var yngre var min dröm att ha barn och vara gift innan jag är 25år. Den drömmen gav jag upp för ett par år sen. Men se bara, jag fick visst uppfylld den drömmen ändå! Kanske det ändå alltid har varit min innersta dröm, vad vet jag? Jag har alltid önskat att det ska ske som det är meningen det ska ske. Så detta var väl meningen.

Min dröm vidare? Bra hus, stort hus. Trevlig hund och grannar. Bra arbete för mig och min älskling.

Ni vet, allt sånt som kommer då man är gravid.

Inga kommentarer: