onsdag 18 november 2015

KnowHow, here I come!

Idag kl 18-21 och imorgon så kommer ni att hitta mig i UMRs avdelning på KnowHow mässan i Botniahallen (Korsholm). Ska bli så kul att delta! Länge sedan jag har stått på någon mässa nu men säkert ska det gå bra, säkert finns nå kunskaper kvar i bakhuvudet bara jag börjar på.

Vi kommer att sälja tygkassar för 10€/st till förmån för vår verksamhet, ha gratis lotteri med 10 olika presentkorgar som vinster, möjlighet att bli medlem (vilket är helt gratis annars! Så jag hoppas alla 13-30 åringar i Finland som läser detta har registrerat sig här) och att bara träffa oss.

Vi kommer också att dela ut en del Röda Korset material eftersom vi har mycket samarbete med dem och de sponsorerat våra infoblad. Bland annat deras Ei Rasismille! -pins kommer vi att ha. Och jag vill föreslå åt alla över 30 år att gå med i Röda Korset istället för UMR.


Kommer också snart att lägga upp ett outfit-inlägg. Länge sedan jag visat mig själv här nu. Länge sedan jag satsat nå på utseendet också så...

Inga kommentarer: