torsdag 3 mars 2016

Sportlov!

Är egentligen mitt i sportlovet ännu men tänkte skriva lite för det.

Började ju lovet på bästa möjliga vis; måndag morgon förlovade man sig med sin gubbe! Klå den starten på dagen vetja!

Så har man hunnit vara till Swingeling en gång med en kaveri o hennes barn (o mina barn förstås va me också), två gånger till pulkbacken (en gång med kaveris familj och en gång me gubben o hans två äldsta töser), haft ett våffelkalas, sonen har haft talterapi en förmiddag, familjen har fått stödteckenundervisning en eftermiddag och idag så har man varit hemma och lekt på gården, åt pasta med maletköttsås till middag (alla 9) och haft skypemöte med UMR Vasa.

Skickade just iväg mediainfo angående vår Equality Parade 19.3. Hoppas många är intresserade av att rapportera före eller efter paraden.
Oså fixa ja till anmälningsblanketten till "Swingeling för familjer med barn i behov av särskilt stöd 2.4". Hittills har ingen anmält sig men hoppas på att de snart ska börja skramla in anmälningar! Om någon här är intresserad av att komma kan ni ju meddela åt mig så skickar jag länken.

Men trött är jag! Men va ska det inte ge med sig småningom. Får ju snart lägga mig i min sköna säng och sova, och som tur har det ju varit några bättre nätter nu igen för barnen också.
Så vad ska man inte vakna imorgon bitti o vara pigg o kry inför en ny dag!

Inga kommentarer: