tisdag 2 juli 2013

Väldigt sparsam träning

Tränar knappt alls nu som bäst, men det är kanske förståeligt då man börjar vara halvvägs genom graviditeten med en rygg som värker och igår en otrolig värk i ena knäet.

Lånat en crosstrainer av svärmor som jag springer på ibland, oså i jobbet går jag en hel del. Dessutom de dagar jag följer med in till stan då sambon far och träna så går jag oftast runt i stan, träffar vänner, besöker nå evenemang eller liknande. Så en dag gick jag just över 6km!

Har laddat ner Noom till min mobil på nytt, eller egentligen fanns det redan i en sorts förenklad version men jag tog ner hela gratisversionen. Så jag tränar på att föra in måltiderna (fast jag hela tiden överstiger maxmängden) och koll på stegantal/dag (fast den mäter helt fel).

Längtar till mars då jag väl får börja träna på riktigt igen! Har ju lagt upp ett ganska långsiktigt mål (enligt planen jag gjort upp kommer jag inte att nå det på 10 år åtminstone så). Vad det är? Jo det tar vi sen då jag får börja träna!

Inga kommentarer: