fredag 9 maj 2014

Tiden går

och jag glömmer bort att uppdatera här! Men egentligen finns det väl inte så mycket att uppdatera. Studierna går trögt, träningen kan ni läsa om på min träningsblogg, min trädgårds förändringar kan ni läsa om på min trädgårdsblogg...
Så vad lämnar att skriva om här då?

Att jag troligen inte får något morsdagskort av mina barn iår eftersom Viggo är förkyld och inte varit i dagis så han kunnat göra något -och att jag tycker inte man kan pyssla ett kort åt sig själv med sina barn.
Att min son är nu två år och min dotter blir snart halvåret.
Nina äter med god aptit allt jag erbjuder åt henne. Imorgon börjar jag ge välling på morgonen, riktig mat på lunch och gröt till natten. Oså mjölkersättning där emellan om hon vill ha något.

Imorgon är det Eurovision Song Contest final, Finland kom med till finalen som tur med sin låt! Hoppas på att ha en skön kväll med ett par vänner då vi ser på och poängsätter bidragen och gissar topp 10 -och den som får minst rätt så ordnar get-together nästa år hos sig!

Nåväl, nu ska jag snart gå och sova med min sjukling, ska nu se på Pirates of the Caribbean: Dead mans chest en stund till först bara.

Inga kommentarer: