fredag 3 oktober 2014

Höst bild update!

Lagt upp solljusdrivna lampor (4 stycken)

Ingen död jordhög längre!

Rosenbusken jag fick klippa bort alla kvistar utom en i våras har blivit så ståtlig nu!

Fd jordhögen börjar få lite blomster

Min "kvist" jag tog till vara

Mitt på gräsmattan

Största blombänken

Husväggen blev rensad på fula blommor (nu även planterat tulpanlökar där) och nyaste blombänken börjar vara igenväxt ställvis

Nyaste blombänken, närmare titt

Jordgubbs/rabarberlandet

Minsta flygsvampen för iår men de har verkligen trivts bra

Lite höstblommor vid trappan

Skulle vara fint om grannen fick bortfört de nerhuggna träden innan vintern

Andra sidan av huset

Kalvskitobär, hallon och någon sorts törnbuske i en enda härva. Hur ska jag få bort kalvskitobären?

Lampan på kvällen då solen gått ner

Inga kommentarer: