lördag 25 oktober 2014

Ögonen i kors

Nåja, lördagen har startat -fast egentligen känns det inte så ännu för är otroligt trött efter en tämligen sömnlös natt...
Dottern fick magknip i två omgångar inatt och sonen var olycklig där emellan också så där en 4 tiden imorse fick jag äntligen börja sova, bara för att stiga upp halv 7 med dottern. I och för sig somnade jag nog på golvet igen medan hon lekte och i något skede hade hon kommit och lagt sig bredvid mig och sova (märkte jag då sonen ville upp kl 8). Sött egentligen, förra gången hade hon lagt sig vid mina fötter och sova, nu var det bredvid huvudet.

Har på X3M i bakgrunden nu då jag flyttat radion min till köket. Skönt! Och sonen gillar att det kommer musik emellanåt då det inte är nå intressant på tv på lördagsmorgnarna någonsin.

Snön som jag var så glad över igår har regnat bort, men snart ska vi ändå söka oss ut på gården en stund -fast det väl blir vääldigt vått. Nå, dottern somnar väl i vagnen troligen men sonen lär leka och plaska. Men det behöver man nog få också.

Om några timmar kommer en bekant och klippa mitt hår också. Ska fixa kortare hår igen, har växt för mycket tycker jag.

Men men, så mycket vet jag just nu. Inte mer och inte mindre. Hoppas ni får en fin dag var ni än är och vad ni än gör!

Inga kommentarer: