tisdag 2 februari 2016

Planerat lite studier...

...igen en gång då!
De två hemtentamen som hade tagit så länge för mig har äntligen fått vitsord nu. 3/5 och 4/5 så jag är supernöjd! Tyckte själv att de var nå av de sämsta hemtentamerna jag hade skrivit så...

Och nästa måndag, 8.2, börjar nätkursen Nyreligiositet och samtida religioner. Och 4.4 börjar Norse mythology som nätkurs (Nordisk mytologi). Oså får ja hem snart sista hemtentamen i grundstudieblocket!

Jag skulle delta i en kurs (Vetenskapligt skrivande) i mars men de kom antydningar om att det är samma som Kommunikation som jag gick i höstas. Hoppas det är samma så behöver jag inte fara till Vasa två dar i mars!

Och annars borde jag få undan finska muntliga delen, engelska och ca 26 andra kurser så vore jag klar att börja skriva kandidat- och magisterexamens arbeten.

Känns som om det är supermycket kurser! Men sakta och säkert ska jag nog avklara dem allihopa!

Inga kommentarer: