söndag 2 juli 2017

Träningen åt helskota nujust

Just nu satsar jag på cykelturer. Min senaste cykeltur tog mig till Vörå centrum och hem. 

Till butiken och hem
Motvinden hem var hemsk. Men får så lov och träna ändå, har ju anmält mig till BotniaCyklingen 2017.

BotniaCykling anmälan
 Så 29.7 cyklar jag 67 km -igen. Ganska galet eftersom det blev så jobbigt ifjol. Men kan ju hoppas det skulle gå bättre iår då cyklat mera före.

Löpningen å andra sidan fungerar inte alls nujust. Börjar ta så sjukt i vrister och vader, så har sprungit under en kilometer.

Årets längsta löptur
 Men idag gick det bättre! Äntligen över 2 km ens, så antar att det hjälpt med cykelträning också. Tack och lov!

Vörådagstrail 7 km karta
För nästa söndag är det Vörådagstrail på programmet. 7 km längs varierande bana. Så skulle ju behöva få ordning på mina ben till dess.

Och i september är det ju BotniaLöpet som gäller. Som jag absolut ska klara av, och flera andra lopp före jag hoppas på att kunna vara med i.

Inga kommentarer: