lördag 20 september 2014

Sugarskull Birthdayparty!



  • Två första är alltså bild av kläderna.
  • Tskjorta från loppis jag själv klippt sönder i egen design.
  • Jeans jag inte kunnat använda sedan jag gick i högstadiet
  • Lädernitbälte från loppis
  • Grönt hår, men lagade rosa slinga i pannluggen
  • Ansiktfärg, vit bas i hela ansiktet och på läpparna, rosa överdimensionerade läppar med "tandrad", ögonhålor som gråtit, näshålan och i pannan ankhkorset
Som sagt så fyllde min kompis 25år och hon hade som tema Sugarskull. Dethär blev alltså min version av dessa. Hon själv och en annan kompis lagade det också och for sedan ut och dansade (jag däremot for hem till mina barn och sova -efter att ha tvättat bort sminket så de inte blev rädda) och de hade mött flera positiva reaktioner vad jag förstod på dem. Så det tyckte jag var trevligt att höra, kanske man nästa gång det blir något kan ordna nå liknande tema då?

Inga kommentarer: