lördag 2 juli 2016

Killer Cardio

Igår tränade jag övre kroppen, samma upplägg som tidigare.
Kände att min axel inte riktigt gillade träningen så drog igenom Pilatesfitness dvd:n genast efter. Fick nu kollat att träningen är 1/2 timme på dvd:n.

Sovde kanske två-tre timmar inatt då Viggo var säker på att det var morgon klockan tre, men efter ett proteinrikt morgonmål bestämde jag mig för att dra någon snabb träning ändå!

Blev Killer Cardio och 100 Booty Blaster Ladder! Booty Blaster skrev jag om tidigare vad det gick ut på. Killer Cardio ser ut såhär:

  • 30 jumping jacks
  • 20 mountain climbers
  • 4 burpees
  • 2 tuck jumps
  • 30 sek vila
  • 3 star jumps
  • 10 speed skaters
  • 40 high knees
  • 20 mountain climbers
  • 30 butt kickers
  • 30 sek vila
  • 5 burpees
  • 2 star jumps
  • 10 plank jacks
  • 30 bicycles
  • 15 speed skaters
  • 30 sek vila
  • Så många burpees du orkar!
Blev 13 burpees på sista stadiet, får jag hålla koll om det ökar till nästa gång jag drar igenom Killer Cardio.

Nu blir det att dricka en hel del vatten! Och snart sova en stund då mina föräldrar kommer ut en stund.
Kanske man orkar hela dagen då, och kanske man slipper huvudvärken då också. Lättade av träning men är nog där ännu och spökar.

Bjuder på en bild av mina nya träningstights från Wish-appen så länge!

Inga kommentarer: