måndag 18 juli 2016

Loppisrace Vörå

I fredags var det loppisrace i Vörå och jag sålde förstås på min gård! Min goda vän Maria (bloggar på mariasmemoarer.com) var också på min gård och sålde.

Hur det gick för oss? Nåja, kom en åskskur just då loppisracet hade börjat så vi fick städ undan och/eller täck över allt med plast så länge det varade (ca en timme). Men vi fick ju äta lunch i lugn och ro då istället inomhus så passade bra på så vis.

Maria sålde en hel del mer än mig vågar jag påstå men på slutet fick jag sålt en rottingblompall så tror summan blev ganska samma sist och slutligen.

Nu är det att fundera om man vill försöka hyra bord någonstans på nytt eller om man bara skippar det och låter allt ligga och samla damm till nästa år.
Troligen försöker jag väl nog hyra något bord igen någonstans, men inte Combo tror jag då det var så lång kö... kanske Fyndis denna gång...?

Men har också lagt upp bilder i ett fotoalbum på min FaceBook-profil med allt som lämnade och pris. Bara jag kommer på hur ska jag dela albumet i loppisgrupperna så kanske någon vill köpa ändå av mig.

Men nedan kommer lite bilder från vår försäljning.

Från infarten, hade likadan skylt i närmsta korsningen

Marias saker

Marias saker

Hälften av mitt

Andra hälften och gubbens saker

Inga kommentarer: