tisdag 15 oktober 2013

Närmar sig

BF 26.11.13 kommer bara närmare och närmare...!
Även denhär gången verkar det som om N skulle vilja komma tidigare (alla, även rådgivningskvinnan, trodde ju att Viggo skulle komma tidigare). Hjässläge redan i vecka 29 (nu är jag i vecka 35), hade sjunkit ner nu med en cent från två veckor tillbaka.
För att int glömma små förvärkar o tryck neråt o otroligt sjuk rygg (det sista hade jag med Viggo också och det fick mig till sist att fara in).

Men man ska ju aldrig vara säker, Viggo kom ut i 41+1 ändå så.
Dessutom skulle jag vilja hinna till Mödrapoli på torsdag och diskutera förlossning/kejsarsnitt osv i lugn och ro innan det blir dags för allting. Likaså kanske hinna och diskuter med förlossningsläkare och kolla upp Ns storlek några extra gånger...

Men en sak i taget!

Snart är Viggos rum färdigt så han får flytta in (hoppas han ska vänja sig fort vid eget rum och kanske börja sova hela nätterna då). Ska bara ha nå lister runt fönstret, silikon i taklisterskarvarna, dekorera klädesbyrån oså sko de va ti hitt en barnmotivsmatta! Ganska stor nog eftersom golven är väldigt kalla...

Jodå, jag lägger nog upp bilder här sedan på före och efter allt jag gjort. Har ju blivit riktigt biten med pysslandet och så nu så...

Och det får vara allt för idag. Hade besök av en Mary Kay konsult idag också och fick rengöra ansiktet o testa nå smink men låter nog bli att engagera mig nå desto mera nu åtminstone. Kanske sen i något senare skede men inte nu som höggravid eller som "ny" mamma...

Inga kommentarer: