tisdag 10 december 2013

Motivationen ner på noll...

Min motivation har totalt försvunnit nu. Bad för skojs skull att sambon skulle ta några foton av mig så att jag skulle få kolla om en månad eller så på de o se om JAG skulle se någon skillnad.

Nå, bilderna visade en mycket mera fallfärdig kropp än jag hade trott... trodde jag hade någorlunda fast kropp ändå men bilderna visade nog något helt annat.
Så dit for min tanke på att jag inte ville förändra min kropp. Nu vill jag ju verkligen göra det -men har ingen motivation till det. Äh, vad skulle jag kolla på bilderna för egentligen? Borde ha gjort som jag menat.. låtit honom ta bilderna åt mig färdigt men inte kollat på dem förrän jag hade tränat ett tag regelbundet så att jag kanske inte skulle ha deppat ihop av dem.

Nåja, tog plankan 1minut, biceps/triceps 3x10, 50 halvsitups, 50 squats, 10 armhävningar, 3x10 hammarslag och "vingarna". Med en kilos hantlar (börjar från botten nu igen). Imorgon får vi se vad jag gör, kanske tar Pilates-dvdn då... om jag hittar nå ny motivation till dess.

Hoppas ni alla andra har det bra och får tränat ordentligt!

Inga kommentarer: