onsdag 8 januari 2014

Tillbakablick

Hittade på en annan blogg en liten lista för att "utvärdera" 2013, varsågoda;

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Inte egentligen... eller räknas det att börja inreda ett hem?

Hur har ditt 2013 varit? Både uppåt och neråt som vanligt... men i det stora hela ett helt okej år!

Blev du kär i år? Nej, är ju redan förlovad

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
21.11 :) Min födelsedag -s svaret på varför inte kommer längre ner!

Vad är din största framgång 2013?
Vet inte...

Vad spenderade du mest pengar på?
Jag? Det som behövdes till huset...

Gjorde någonting dig riktigt glad? Min son, min dotter <3

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Har inte lyssnat på så mycket ny musik tyvärr...

Vem har du umgåtts med mest? Familjen min... och släkten på båda sidorna

Har du haft ett förhållande under 2013?  Är ju förlovad som sagt

Vart reste du under 2013? Ingenstans

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Komma i form, träffa vänner mera, möjlighet att vara på tumis med fästmannen nångång

Vad gjorde du på din födelsedag?
Låg på BB och fick den vackraste presenten någonsin, en dotter att dela livet och födelsedagen med <3

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Jaaaa-a du, bra fråga...

Vem saknade du? Vännerna, mormor och morfar och farfar (tänkt ofta på dem)

Så, det var utvärderingen. Nu ska jag skriv inlägg på träningsbloggen istället!

Inga kommentarer: