fredag 1 januari 2016

Hello 2016!

2016 2016 2016 2016 2016 2016... måste träna att skriva 2016 nu så man inte lever ifjol!

Var vaken vid tolv med gubben och kollade på Supernatural season 6. Nu saknar vi season 7 men 8 har jag. Hoppas vi hittar den så småningom billigt...
Raketer och smällare var det gott om iår också, en del lät som om de landade på mitt tak... nå, får gå på raketjakt senare idag runt huset.

Så vad ser jag fram emot detta år?

  • Ska fortsätta vara aktiv inom UMR
  • Ska se om får igång LIUB med de olika föreningarna som visat intresse
  • Ska satsa mera på studierna, varit väldigt långsam studerande hittills...
  • Ska försöka ta tag i min träning igen eftersom min rygg, mina axlar och mina knän behöver det
  • Deltar i Coach It evenemang 100 dagar utan onödigt socker, men man får själv lägga ribban så ganska omöjligt att misslyckas! Men synligt socker ska bort.
  • Idag kommer mina föräldrar på middag, har i tankarna riktigt fin och (hoppeligen) god mat! Mer om det sen.
  • Facebook fungerar inte på telefonen, både bra och dåligt! Men skönt ändå att inte sitta klistrad. Skriver medan barnen läser åt varandra.
  • Imorgon får man träffa sina vänner! Ska bli riktigt, riktigt kul!
  • Simning i terapibassäng med Viggo nu som då.
  • Teckenspråk fortsätter, och stödtecken undervisning påbörjas åt de andra i närheten.
  • Ska åtminstone till Toivonens djurpark och Fäboda iår. Ska försöka komma oss till Lappland också något tag om vi får det att lyckas.
  • Hoppas FDUV, Bamsegruppen och kanske nå andra föreningar ordnar mycket olika tillställnigar och träffar. Och att det blir möjligt med nå läger iår också.
  • Delta i olika löpevenemang och andra träningsevenemang. Först blir det Norrvallas fitness, sen är bara Väriestejuoksu inbokad men kommer säkert snart upp på mynextrun flera lopp man kan anmäla sig till.
Och mer än så tänker jag inte säga om mina förhoppningar och förväntningar över 2016.

Inga kommentarer: