måndag 28 maj 2012

Dagens vikt och omkretsar

Tänkte som så att jag nu idag skulle väga mig (naken, innan jag ätit något, för att få grundvikten min), mäta omkretsen på lår, vad, överarm, bröstkorg, mage och höften. Dethär för att sedan med två veckors mellanrum mäta på nytt och se om det krymper/växer. Som armarna tror jag borde växa i och med att jag skulle börja få muskler (vilket jag verkligen inte har nu), låren tror jag förblir eftersom det är nästan bara muskler, vaden likaså, höften kanske rumpan blir fastare så det minskar, midjan hoppas jag minskar och bröstkorgen tror jag lämnar samma tills jag slutat amma. Vad tror ni?

Här är resultaten iallafall:
  • Vikt: 61,4kg
  • Överarm: 32cm
  • Midja: 90cm
  • Lår: 55cm
  • Vad: 36cm
  • Höften: 98cm
  • Bröstkorg: 98cm
Sådär, och min längd är och förblir 151cm. Så nu skulle ni kunna laga en ungefärlig docka av mig om ni skulle vilja! Skämt åsido... 

Inga kommentarer: