lördag 23 juni 2012

2 veckor

Imorgon är det två veckor som jag tränat regelbundet, och jag mäter/väger mig inte förrän då heller!
Tänkte bara ge en kort summering (med hjälp av heiaheia.com där jag fyllt i vartefter jag tränat) av denhär tiden:
  • 10 ggr hemmagym
  • 8ggr ut och gå (med/utan barnvagn)
  • 7ggr ut och fiska
  • 1gg dans
  • 2ggr städning
  • 1gg leka med styvsonen (egentligen 2ggr men glömt bokföra en gång)
Jag har ätit en hel del sötsaker och druckit mycket limsa, men nästa vecka är ju efterkontrollen så då ska jag börja strejka med GODIS, BULLA, KEX OCH LIMSA! Enda gångerna jag får äta sånt är: dop, bröllop eller födelsedagskalas.

Någon som vet om limsa eller juice är hälsosammare? Bäst är väl blandsaft men har inte hittat någon jag gillar ännu...

1 kommentar:

Anonym sa...

Både limsa och saft förstör tänderna enormt. Min näringsterapeut tipsade att det är ok att dricka ett glas juice, sånt där "täysmehu" som är lite dyrare som man hittar från kylskåpen i affären, och sådär övrig på dagen om man har problem med att dricka enbart vatten får man blanda liten liten andel blandsaft med vatten för att få smak i vattnet.