onsdag 6 november 2013

Vårt hem just nu...

Har gett lov åt Splash3d att använda bilder från mitt hem för att visa olika designstilar åt sina kunder, så tänkte nu att jag lika bra kan ladda upp lite bilder på hur det ser ut nu med möbler osv.

Men strunta i stöket är ni snälla, som sagt, tar och lagar ett rum klart i gången alltjämnt med pyssel och saker innan jag går vidare till nästa -detsamma gäller när jag städar!

Klickar ni på bilderna kommer de upp större.


 Vårt sovrum

Sambons sida
Blivande örn på förrådsdörr
Fönstret vid fotändan
Bredvid fönstret

Huvudändan
Dörren ut i hallen

 Övre hallen
Från sovrummet sett
Saltstenslampan
Mitt halvfärdiga projekt



Sonens rum till vänster, vårt sovrum rakt fram, litet förråd till höger, bonussonens rum syns gångjärnen längst fram till höger



Bonussonens rum till vänster, förråd till höger
Förrådet till vänster, blivande wc(?)


Upp från trappan

Förrådsdörr

Sonens dörr
Tavlorna i trappan
Trappan ner
Taket i övre hallen


Trappan ner


Bonussonens rum

Från hallen sett
Fönsterväggen


Sängväggen

Huvudändan av sängen

Andra väggen

Andra väggen

Golvet

Cementgjutning som jag inte vet vad skall göra åt...


 Nedre hallen
Trappan upp

Trappväggen

Mot tvrummet

Fryshörnet

Mot köket

Blivande pysselhörn med vinter/sommarklädes-förråd

Tamburen från hallen

Köket från hallen

 Köket


Hallen till vänster

Fortsättning av samma vägg

Svart krittaveltejp vid kylskåp

Diskbänken, mot vardagsrummet

Andra sidan vardagsrumsöppningen
Finservisen

Bredvid hallöppningen, fungerande högfors










Vardagsrmmet
Köksingångens högra sida

Fönsterväggen

Långväggen

Fortsättningen av väggen

Mot tvrummet

Tvrummet till vänster, kök till höger, fungerande kamin

Tvrummet
Från hallen in

Långväggen

Fortsättning av vägg till hallgången

Fungerande öppen spis på andra sidan

Mot vardagsrummet

Fönsterväggen
 Tamburen
Från hallen, badrum rakt fram

Vänster ut, höger badrum

Badrum vänster, wc höger
Uff vad mycket bilder!! Men nu har de flesta en helhetsuppfattning av hemmet (och det får säkert Erica vid Splash3d också). Hoppas på att hon kan skicka nå exempelbilder åt mig av hur hon skulle designa rummen! Roligt att se om än jag kanske inte skulle göra likadant...
En del ideer har jag redan, så de ändringarna kommer ni se vartefter jag får dem gjorda. Eller, vi...har en hel del skruvas som min sambo får ta hand om så...

Inga kommentarer: