måndag 17 mars 2014

Träningen just nu

Min träning består av ett morgonprogram nujust, och det innebär;
  • 25+ armhävningar, 
  • 70+ crunches,
  • 50+ supermans
  • 2minuter plankan
  • 2 minuter väggsitt
  • 50/50+ donkey kicks
  • 100 squats/sumosquats
(+ betyder att jag gör så många jag orkar men MINST den mängden som står där)

Så hoppas att detta räcker, oså försöker jag hålla igång annars med att leka med Viggo, ut och gå till butikerna, kratta gården osv.
Men nu har det kommit ett tunt snötäcke igen så får vänta på att kunna kratta igen. Har halva framsidan och hela baksidan kvar ännu.

Har hittat motivation nu. Ska banne mig visa! Och roligt är det när en vän tyckte jag hade kommit ännu mera i form sen hon såg mig senast (januari). Underbart att höra och så motiverande att man är på rätt väg.

Inga kommentarer: