måndag 1 maj 2017

Bloggstatistik april

Topp 10 inlägg
  1. Dåligt uppförande = dåliga föräldrar? -inlägg efter att en lärare sagt att barns dåliga beteende alltid beror på föräldrars dåliga uppfostran, även när barnet har en diagnos.
  2. Om min son rymmer? -vad ska jag göra för att hjälpa min son få kontakt och hjälp om olyckan är framme så han kommer bort?
  3. Så gick påsken -som namnet säger en resume över hur påsken gick för oss.
  4. Problematiskt beteende, orsak? -en fortsättning på första platsen. Nu med fokus på att om barnet inte har en diagnos och ändå har problematiskt beteende kan tyvärr föräldrar vara att skylla på.
  5. Handla på Wish -fortsätter vara på topp 10.
  6. Veckans outfits -en sammanställning över alla kläder under en vecka jag använde.
  7. Lekrummets andra tapet -renoveringen framskred i lekrummet.
  8. Först öron, nu hals -om hur jag blev sjuk igen snabbt efter att öronen äntligen blev bra.
  9. Buzzar Cheerios -buzzadorinlägg kring flingorna Cheerios.
  10. Tål lite skämt hörru! -inlägg inför 1a april kring skämtkultur och ok eller inte skämt.
Annat skoj

Fortfarande samma trafikkällor, samma browsers, samma länder.

Ännu samma sökord på wish som får hit mest människor, denna månad har någon även sökt "drömma om ormar" (-vet jag lett till inlägg från då jag var gravid med Viggo eftersom jag konstant drömde att ormar försökte ta mitt barn ifrån mig) och "kålsoppa malet kött" (-tydligt och klart till receptet med dessa ingredienser.

Men april blev en av de sämsta månaderna hittills angående inläggsmängden. Har inte känt mig så pigg på att skriva blogg, inte känt jag haft något att bidra med. Inte ens orkat publicera mina utkast av teckningar och film/serie-recensioner. 

Jag ska försöka bli aktivare nu igen. Idag är första maj (Glad Valborg om ni firar) så startar en positiv utmaning åt mig själv! Varje dag publicera ett inlägg åtminstone. Så får vi se hur det lyckas.

Inga kommentarer: