fredag 24 augusti 2012

Dags att börja studera!



Så här är listan på böcker (del 1) jag lånat från biblioteket för att få igång min träning för att få bästa möjliga resultat och så jag kan laga en ordentligt mångsidig träningsplan!
  • Power Walking för alla av Janice Meakin
  • Starka fötter av Jari Ketola
  • Kom igång med löpning (sammanställning från Runner's world tidskriften)
  • Uthållighetsträning av Janne Carlstedt
  • Styrketräning av Janne Carlstedt
  • Tester för idrottare av Janne Carlstedt
  • Löpning av Arne Kvalheim och Leif Torgersen
  • Basic -en bok om grundträning av Mats Mejdevi
Jag räknar med att dessa ska ge mig de tips och den motivation jag behöver för att få en boostkick igen att börja träna ordentligt. Och om det har tips mot sjuk rygg och sjuka ben så blir det bara ännu bättre!

Inga kommentarer: