onsdag 14 september 2016

Kalapää-trail ✔

Hade besök av Maria igår och vi vandrade runt i Kalapääs skogar en god stund.

Jag passade på att fortsätta med Kalapää-trailen och kontrollera de redan existerande cacherna.
För de som inte redan gissade det så menar jag alltså geocaching, jag gömde flera geocacher runtom i Kalapää och berättade lite om stället och/eller om någon historia angående Kalapää.

Nu hoppas jag bara att de snabbt tar sig igenom kontrollen så att de öppnas för andra att söka efter! Fast på söndag är det ju FM i orientering på gång i skogarna så hoppeligen krockar inte FTF-jägarna med tävlanden isfl.

Och har några som inte är klara ännu, alltså gömda. Men ska se om får åtminstone den ena gömd idag.
Och hoppas att den nya appen jag använde för kordinaterna ska vara bättre än den förra (fick kommentarer att kastade upp till 10meter).

Men här ser ni den ena geocachens vy:

Inga kommentarer: