torsdag 25 juni 2015

Välkomna på

Loppisrace i Vörå! 19.07.2015 kl. 12-19
 Ni får jättegärna anmäla er som deltagare på evenemangets FaceBook-sida och såklart bjuda in fler och annars också berätta vidare åt alla ni känner o träffar att det ordnas.

Jag kommer att sälja, och just nu har jag på listan att sälja kläder från storlek S-3XL, babykläder som mina barn växt ur redan +saker de inte använder längre (tex sänghimmel) och kanske lite andra prydnader och småstuff jag hittar och inte behöver.
Om jag kommer på mera att ha till salu så har jag mera, annars blir det av sådant helt enkelt.

Och jag säljer för att bli av med det! De vuxenkläder jag inte blir av med skickar jag till välgörenhet efteråt så. Barnkläderna diskuterar jag med släktingar först om någon tror de vill ha sparat ännu innan jag skickar vidare. Prydnaderna får vänta på Juthbackamarknad efteråt då.

Så min tanke på klädespriser; tskjortor/toppar 50cent, långärmat 1€, byxor 2€ och jackor 3€. Babykläder mellan 50cent till 2€ o prydnadssaker (beroende på vad jag hittar) upp till 2€.

Nå mycket billigare än så kan jag inte vara.
Och förstås får man mängdrabatt om man köper mycket tex kläder.

Så välkomna! Och jag hoppas på att få träffa er på min gård!
Och vi ska hoppas på bra väder...

Inga kommentarer: