fredag 13 januari 2012

Babylådan!

Fredagen den 13de blir bara mer och mer min turdag!! Åtminstone för denhär gången. Älskling hörde om nå arbetsmöjligheter, jag har haft mindre ont än vanligt i ryggen, har hittat lite inspiration och energi någonstans att skriva brev och att börja försöka förvandla min novell på 8 sidor till en bok på 160sidor!

Och det bästa med hela dagen: Babylådan kom idag! Oj gudars va det var kul ti få fa efter den med älsklingen min och packa upp den och titta! Gråaktig vinterhalare (så vacker och mjuk och varm!), mycket vita kläder. Täcke, sovpåse, lakan, påslakan, flergångsblöjor, bodyn, strumpbyxor, byxor etc. Så söta kläder och vackra! Fick plocka upp dem i Lillens hylla och nu är den ju nästan full med kläder! Men det är ju bara bra och skoj, då vi även har i lite varierande storlekar där nu just.
Längtar så till april..!

En annan god nyhet så är att en bekant fick fara till BB idag, BF var beräknad till nästa tisdag (alltså, om 5 dagar) så det väntar man ju med spänning på nå nyheter om också. Allt gott önskar jag ändå dit <3

Och nu har man sett på "The 13th Warrior" och ska lägga på nya Johnny English med gulle mitt. Sen söker jag mig och sova eftersom jag ska vara på jobb kl 7.30 imorgon... Blir intressant att fara och passa barn i deras eget hem. Energiknippen var de nu iallafall!

2 kommentarer:

Maria sa...

Bra att du har haft en trevlig dag iaf, själv har jag haft en riktig helvetesdag och har för första gången haft (vad jag tror var) en panikångest-attack :S Men men, ska snart å sova så ja får börja om med en ny dag imorgon.. :P

Marion sa...

Nå vi ska hoppas då att de e bättre dag för dig idag då.