fredag 13 januari 2012

Fredagen den 13de

Fredagen den 13de, alla säger olycksdag men jag säger lyckodag!!

Min älskling fick ett positivt och bra telefonsamtal som väckte honom, jag blev såklart nöjd över det också. Får man något att dona med under en dag.

Sen ringde vi till gulles mor som skulle kolla upp vad det kostar att ha på Loppishallen ett bord för hur länge, och kanske skulle sälja nå saker med mig. Jag har mest kläder till salu, men i storlekarna 150 (barn) -> XXXL. Så kom och fynda färdiga plagg eller plagg ni kan göra om till annat sen! Berättar såklart mera sen vilket bord som är mitt och prisklass (men kommer att vara vääääääldigt billiga kläder!).

Så morgonen började otroligt bra idag. Så jag hoppas dagen fortsätter lika bra. Nästa skulle vara att det kommit in lite lön på mitt konto (men det är väl isåfall bara för en dag högst)... Oså kan Kela/Socialen ta huvudena ur röven och fundera om man kan dra bort alla pengar från en blivande familj huxflux... Jaaa-a, dehär myndigheterna som håller i pengarna är alltid lika "roliga" att ha att göra med.

Om man skulle försöka få röstat idag också...

Sen, ni som är/var gravid, hjälp mig: det drar så otroligt i mina ben då jag ska fara och sova. Inte sendrag utan det "pirrar" på ett konstigt vis och känns som om någon lägger en hand hårt runt benet och drar handen neråt så allt blod och allting far neråt mot foten. Igår kväll lade jag mig på soffan till sist och lade benen uppåt och då lättade det! Jag somnade inom några minuter då och då jag försökte sova i sängen så låg jag i en kvart, steg upp, en halvtimme, steg upp och prövade soffan då... Någon som har nå andra förslag på vad som kan hjälpa -och vad det kan vara? Jag får ju bara in ventrombos i huvudet men... ja det hoppas jag nu verkligen inte.

Inga kommentarer: