onsdag 11 januari 2012

"Ny blogg" och nytt arbete snart

Usch va de sko va jobbigt med importera och exportera bloggar så man fick alla inläggen hit till denhär bloggen nu då man avslutar hotmailen som man hade sin förra blogg länkad via... O allt bara för att någon ville använda min hotmail till att skicka en massa skräppost åt mina kontakter med! Ja suck, int e de lätt då de ska gör de svårt..

Men en glad nyhet; jag verkar få ett nytt jobb nu! Bara deltid men det har jag inget emot. Ska dit och hälsa på imorgon eftermiddag och se om det är något jag tror jag kan tänka mig göra och diskutera lite närmare vad det egentligen går ut på, hur mycket timmar och hur ofta etc.
Berättar inget desto närmare om det nu innan jag vet något mer och hunnit pröva på det ett tag. Så ni får bara vänta på uppdatering om det nu. Haha!

Iväg på familjeförberedande kurs ikväll med älsklingen min då. Det kommer att vara i Oravais HVC kl 19. Blir hoppeligen intressant. Jag har nu ingen aning om vad det går ut på ärligt talat och vi hoppar in lite mitt i med denhär gruppen nu. Men, det får ni väl också veta mera om sen.

Inga kommentarer: