fredag 2 juni 2017

Bloggstatistik: Maj 2017

Topp 10 inlägg

  1. Ont ger utveckling (klick) -inlägg om min sons empatiutveckling i och med att magsjukan gått i huset.
  2. Bo Hejlskov Elvén, Vasa (klick) -deltog i föreläsning av Bo ordnad av Kårkulla och FDUV kring lågaffektivt bemötande.
  3. Extra ledig dag (klick) -vad hittades på och hur gick det med en extra ledig dag i veckan?
  4. Lugna sonen (klick) -Viggos och min första tur med roddbåten ensamma.
  5. Överkroppspass (klick) -styrketräning för övre kroppen.
  6. Äntligen sommarvärme (klick) -hur härligt med bättre väder och hur mina barn gillar det också.
  7. Hormonspiral (klick) -kring hur jag upplevde att få en hormonspiral...
  8. Inklusion av barn med särskilt stöd behov i skolan (klick) -skoluppsats om inklusion av barn i närskolan.
  9. Planer för träningsåret 2017 (klick) -vad jag lite funderat på inför 2017 då gäller lopp och träning.
  10. Handla på Wish -min recension av Wish hålls på topp 10.
Ni har väl inte missat lotteriet som är på gång? Inlägget med vinster och regler hittas Här. I skrivande stund så har min FaceBooksida 125 gillare -behövs alltså 25 gillare till så får vi sätta igång lotteriet!

Inga roliga sökningar som lett läsare till min blogg. Inga nyheter på läsarnas länder eller så heller. Med andra ord ganska så ointressant månad.

Planer inför Juni? Försöka på nytt med ett inlägg varje dag, med undantag för resan 12-16.6. Jag och min sambo Matias far till Viborg, så vi har köpt ryska SIM-kort -men är lite osäker på hur bra de kommer att fungera för internet. Så beroende på kanske jag uppdaterar med resan varje dag, annars skriver jag till pappers först för att sedan hemma dela med mig av vad vi gjort och sett.

Har ni några önskemål om ämnen att ta upp? Eller annan konstruktiv kritik att ge mig?

Inga kommentarer: