torsdag 25 augusti 2016

Och flytten fortskrider!

Har jag nämnt att jag är mitt i en flyttrumba just nu?

Jepp, tre (!) hushåll har packats och flyttats!
Vilka?
Min farmor till Tallmo (ålderdomshem), så mest bara packat hennes saker. Mina föräldrar till farmors gård (tur nog bara ca 50 meter från deras gård). Och jag tar över min hemgård!

Ska bli skönt att börja bo i ett hus man får göra vad man vill med...
Men usch för packning, städning och upplockas! Ingen får flytt nu på en par år!!
Förutom gubben ifall han skulle få sålt huset så han kunde flytta med oss.

Men nåjo, här kommer två bilder från mina föräldrars nästan tömda hus (nedre våningen).


Kök slash tvrum blir ovanstående. Notera dock att alla möblerna ska ut ännu. Så får jag ta in mitt istället.


Vardagsrummet (mina saker staplade i hög). Kommer i något skede förvandlas till två rum. För framtida behov!

Ska se om jag skulle lyckas fota mera innan börjar flytta in på riktigt. Skulle ju vilja ha före/efterbilder eftersom det kommer bli en del renovering ännu...

2 kommentarer:

www.marvelicious.blogg.se sa...

Ska bli kul att se slutresultatet sen! :)

Marion sa...

Slutresultatet.... oooj de e länge till dess 😆