fredag 5 augusti 2016

Resfeber..!

Två dagar kvar innan man sitter på Onnibuss ner till Helsingfors för att kryssa över till Tallinn och turista där ett par dagar.

Aldrig varit till Tallinn, inte ens på kryssning. Så ska verkligen bli roligt att se staden. Tack och lov har man färdigt planerat allt man vill se (och några extra saker om man har tid och ork).

Far med gubben min. Vår första barnfria semester dessutom. Och i ätlighetens namn så är det han som mera planerat resan, eller han har tagit reda på vad som finns och kollat med mig om det är något jag vill göra eller inte.

Så vi ska till Teletornet och vandra, zoo förstås, Escape Games och geocacha i gamla staden (samt på geo-evenemang). Ja för att nämna något!

Packade väskan redan i måndags, så det är på raden och kan istället packa ner hemmet inför den stundande flytten! Börjar i förrådet med sådant jag ändå sällan använder och arbetar mig inåt mot köket etc.

Så får se om jag hinner blogga varje kväll eller om jag får dela upp det sen efter resan.
But stay tuned !


Och min bil gick inte igenom besiktningen så har det också att "se fram emot" efter resan...

Inga kommentarer: