onsdag 22 mars 2017

Bloggens facebooksida


Familjen Konstig på facebook fick igår 100 gillare/följare! Helt otroligt om jag får säga det själv...

Flest nya gillare kom till efter att jag skrev inläggen om min son och min dotter. Så antar att de flesta är intresserade av vardagslivet i en delvis storfamilj och vardagen med en son i behov av särskilt stöd. Stämmer det enligt er som läser, är det vad som intresserar er?

Funderar själv också vilka inlägg jag trivs bäst med att publicera. Men har konstaterat att det är alla kategorier som intresserar mig och jag gillar att skriva om dem allihopa -om inte annat så för att spara åt mig själv minnen. Har ju slutat skriva dagbok i sig, så detta har blivit lite dagboksaktigt.

Men hur som haver! Tack åt er som gillar oss på facebook, och ni som inte gör det ännu får väldigt gärna göra det (max ett inlägg per dag i ert tidsflöde från Familjen Konstig)!

KLICK för att komma till sidan!

Inga kommentarer: